Adresas: 
Kovo 11-osios g. 25, Kaunas
Tel.: 37-454649
Fax.: 37-454732

El. paštas: 
girstutis@takas.lt
Internetinė svetainė: 
http://www.girstutis.kaunas.lm.lt

Priklausomybė: 
Savivaldybės
Įstaigos tipas: 
Ikimokyklinio ugdymo mokykla

Mokymo kalbos: 
lietuvių
Mokymo formos: 
Dieninė

Savivaldybė:
Kauno apskr. Kauno m. sav.
Ugdymo aplinkos

Šiuolaikinis mokslas atskleidžia gana sudėtingą aplinkos poveikį vaiko brendimui, augimui, jo asmens savybių skleidimuisi. Todėl manytume jog būtina formuoti vaiko vertybinį santykį su supančia aplinka.

1. Vidinė aplinka. Jos kūrimas orientuotas pagal ALF Egmonto projekto principus ir „Ikimokyklinio ugdymo gaires - programą pedagogams ir tėvams“.

Materialioji aplinka. Grupėse veiklos kampeliai, ugdymo priemonės pažymėti užrašais ir simboliais. Žaislai, daiktai, priemonės pagal vaikų pagrindines kompetencijas sudėliotos laisvai ir prieinamai vaikams. Žaislų ir daiktų sugrupavimas – funkcionalus. Todėl, pagal diegiamą metodiką ir grupės sąlygas, (6-šios grupės neturi atskirų miegamųjų) ugdomoji aplinka nėra griežtai standartizuota. Žaidybinės erdvės ne visada turi aiškias ribas, galimi įvairūs modeliavimo ir stimuliavimo variantai, pvz. mobilieji žaidimų kampai – erdvės, kurias sukuria patys vaikai. Pagal kompetencijas vaikų veiklai panaudojamos ir kitos darželyje sukurtos ugdymo aplinkos (specialios patalpos: muzikos, sporto salės; lėlių teatro, tėvų kambariai; seklyčia; menų ir logopedės kabinetai. Ženklus tėvų dalyvavimas ir indėlis, kuriant grupėse estetišką materialiąją aplinką. Grupių ir kitų patalpų, koridorių aplinka apipavidalinta tautiška simbolika, atributika ir vaikų darbeliais, kurie keičiami pagal metų laikus ir tradicines šventes.

 

Dvasinė aplinka: primenanti namų aplinką, orientuota į šeimos ir darželio bendradarbiavimo tradicijas, vaikų kultūrą, kiekvieno vaiko poreikius, sugebėjimus, įpročius, temperamentą, charakterį, pasaulio pažinimo būdą ir stilių. Grupėse kuriama palanki aplinka – tai šilto, jaukaus emocinio mikroklimato, kurio pagrindas – tolerantiški, pagarbūs, demokratiški santykiai vaiko su vaiku, auklėtojų ir auklėtojų padėjėjų su vaiku, pedagogų su tėvais ir kt. Ugdymą harmonizuojanti aplinka – ypatingai modeliuojama vaikams su spec.poreikiais (kalbos-komunikacijų, emocijų-elgesio sunkumais). Svarbiausias dvasingos aplinkos kriterijus, kad vaikai būtų saugūs, patenkinti, laimingi, mylimi ir jaustųsi savo grupės ir darželio šeimininkais.

 

2. Išorinė aplinka. Panaudojama vaikų pagrindinėms kompetencijoms lavinti. Tai išvykos, ekskursijos, pasivaikščiojimai į žinomus objektus, institucijas Gričiupio mikrorajone, Kaune, Kauno rajone ir pagal galimybes Lietuvoje. Taip pat svarią įtaką vaikų pažangai turi išvykos su konkrečiais tikslais į kitus darželius, pas socialinius partnerius.